Saturday, December 19, 2009

refresh......

6 months without entry......hehe
dem.. maybe i miss many chance & moment to with you all partner...............
kisah paat bergelandangan di rumah aku sebulan, interview with ioi, raya, sabah tour, hijrah & tiba2 hujung tahun pun tibe..........bermaksud expired date kita makin hampir......

aku tengah bersiap, malam ni akna ke kl, ada urusan dgn member2 jb.
sekadar singgah & update..........

kepada semua rakan2 tegar.... apa agaknya yg kamu inginkan dari setiap tulisan owner blog ini..? daily? moment? event dulu? picture? rare picture from smsld on upon a time, near 8 years ago....... hurm lets survey.......hehe. dem i miss all of the journey of my life

minggu depan ke rompin, zaidi ( member aku keje ) kawen, next 2 week ke kl pulak, hanim plak kawen - ex skoolmate...konpom anggota2 karas jumpa nih...hahaha zura, ainul, lufti & wife, saini, paat, king.....jumpa nanti weh...

diri makin besar, harus makin dewasa & matang......insya Allah

1 comment:

  1. ya harus matang tp kdg2 perlu jg knk2 itu. jmpa nnt. hehehe. aku pun rindu semuanya...

    of course aku nak ko tulis psl moment d smsld. lg best ngn picture2 lm. leh melepas rindu mengimbau kngn lalu. wakaka.

    ReplyDelete