Friday, February 13, 2009

aKU tERUS MENcOBA...

hari ini kali ke 2 aku masuk ke 'rumah' baru ini.....
dengan niat ingin mengexplore lagi....

bak kata first entry incik po..... aku ingin mencoba......cobalah untuk setia - ini lagu kris dayanti lah pulak

mari kita cuba masukkan gambar... adakah eksperimen aku berjaya......????





kejap ya...


nah gambar dolu2.......... nostalgia lagi tuh..



....:::::: Gambar dirakam sebelum ke makmal kimia, jusri dlm keadaan takut hehe::...
.....::::::::: Tukang ambil gambar adalah Nizar:::........

huh.....berjaya aku masukkan gambar.......

mari kita cuba lagi.......



satu lagi gambar.......... kenangan dolu2 juga.hehehe


.........::::: Malam Merdeka 2001 ::::.....
...::: Form 4 perform :::.

cuba korang perhati....... masing2 pakai baju yg sama untuk 2 atau 3 org......hehehe aku matching sama husaini....maslan dgn junaidi yg lain korang cari sendiri arr...

mari kita masukkan gambar lagi........

.....::: last exam sem 2 Matrik labuan 2004 ;;....
pekoy kontrol macho........lesley tatap paling hansam macam incik po - bukan nama sebenar
gambar ni aku cilok dari page fs sape pon dah x ingat la...harap dihalalkan ye....

jadi............

aku rasa berjaya dah eksperimen aku ni.........
hehehe.......
leceh jugak nak setting....gambo la apa la..

but

prektis mek perfek.......!!!!!!!!!!

so....esok aku nak kerja , patutnya aku off..... huh komitmen betul aku - sebenarnya kerja x siap lagi dapat juga release layan menda ni

Ac - member U aku yg berjiran di pasir gudang dah sampai nak ajak makan...
aku pon nak lepak luar ni, perut sudah lapo ya amat.sambil melihat apa2 yg patut di luar sana - awek2 dan yg senagkatan dengannya.........

hingga ke temu di lain masa........


aza nantilah aku layan ko punya tag ye.......



No comments:

Post a Comment