Thursday, February 12, 2009

Ucap Pertama....dari aku untuk semua..!!

salam semua......

adakah aku sudah on air....??
adakah aku sudah ke udara seperti tv3..?

aku cuba memblogkan diri.....
kerna salah satu cara menginterpretasikan perkara yg tersirat di senalik yg tersurat - gila puitis aku
blog.......bloggers....??
coretan..ucapan..luahan.........??

and sometimes it shows the truth colour for the feels and honesty........

haha....
masih banyak yg perlu aku belajar....

mungkin lepas ni.....
apa yg menarik boleh aku sebarkan.....
kenangan lalu boleh aku 'reviewkan'
tips2 berguna boleh aku kongsikan
pengalaman menarik boleh aku ceritakan.....

hehehe......

aku nak sambung try and error alam blog ni.............

Wish me luck..........!!!!!!!!

5 comments:

  1. tahniah2!!
    akhirnya...
    hhuhuhuh.....

    ReplyDelete
  2. perghh syabas beteh....perghhh aku ingin mencuba la jugak...aku ingat selama ni blogger2 lelaki mcm gay tapi aku silap...aku pun ingin BErBLOG la jugak nie

    ReplyDelete
  3. blogger lelaki adalah tidak gay
    tapi jika lelaki itu adalah kamu berdua
    maka..
    adalah gay!!!
    ahahaha
    welkam to the worl of blogging
    ceh..mcm poyo lak ona~

    ReplyDelete
  4. first entry aku korang dah bantai cerita gay...
    sungguh kurang sopan betul..

    ReplyDelete
  5. ala kecik ati ko paiq d bilang gay..
    hahhahha

    ReplyDelete